
Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że paczki nadane firmą kurierską DPD są ubezpieczone.
Niekiedy niestety zdarza się, iż podczas transportu któryś z produktów lub cała paczka ulegnie zniszczeniu. Mimo najwyższej staranności pakowania swoich produktów, nie mamy na to wpływu. Co w takim wypadku zrobić, aby odzyskać pieniądze za uszkodzony towar lub uzyskać ponowną wysyłkę? Procedura wygląda następująco:
1) Prosimy o przesłanie zdjęcia wypełnionego protokołu szkody (protokół można uzyskać od kuriera - jeśli już odjechał a Państwo później otworzyli paczkę - Kurier ma obowiązek przyjechać do Państwa z protokołem). Numer do kuriera znajduje się w wiadomości SMS wysyłanej przez system DPD.
Uwaga! Istnieje możliwość wypełnienia formularza szkody również drogą elektroniczną: https://opinie.dpd.com.pl/index.php/166933?lang=pl
2) Prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu wraz z protokołem na adres e-mail minioweformy3d@gmail.com. W tytule prosimy wpisać numer zamówienia a w treści wiadomości oczekiwania: czy mamy dosłać nową paczkę czy zwrócić pieniądze za produkt wraz z wysyłką. Jeśli wybiorą Państwo opcję zwrotu - prosimy również zawrzeć numer konta bankowego w wiadomości.
3) Formularz szkody jest podstawą do rozpatrzenia przez nas i przewoźnika DPD reklamacji, bez uzyskania protokołu szkody reklamacje nie będą rozpatrywane.
4) Produktów uszkodzonych nie trzeba odsyłać.
W przypadku PACZKOMATÓW opis problemu oraz roszczenia finansowe bezpośrednio zgłasza ODBIORCA na stronie przewoźnika pod adresem:
Dokładamy wszelkich starań aby Państwa paczki były doskonale zabezpieczone i idealnie zapakowane natomiast nie możemy brać odpowiedzialności za pracę firm kurierskich gdyż nie mamy na nie wpływu. Niestety firmy przewozowe często nie potrafią uszanować naszej pracy, dlatego uprzejmie prosimy o wyrozumiałość względem nas w tej kwestii. Dla nas zadowolenie naszych Klientów jest priorytetem i zawsze dbamy o to aby wszystko było perfekcyjne i na czas :).